ibland kan det gå snett

jag hade en riktigt tråkig dröm.

jag drömde att jag gick till en tatuerare och sa att jag ville ha en tatuering runt halsen, typ som ett brett halsband som gick strax nedanför halsen och runt den. tjejen som tauterade frågade mig om jag hade funderat på något motiv och jag sa nej, men du kan tatuera in vad du vill. medan hon tatuerade funderade jag på vad det skulle bli och där någonstans glömde jag smärtan av nålen. när hon var färdig tyckte jag att tatueringen var skitcool för jag hade på mig en tubtop så det blev snyggt till, då haha. jag tittade ner på tatueringen och såg att hon hade tatuerat in 1986 med stora siffror och det var bra, jag tänkte typ ingen har ju något sådant här.

sedan var jag hemma och tittade mig in i spegeln och då såg det ut som att hon hade tatuerat in 1987 istället, så blev jag lite sur för jag visste ju att jag hade sagt 1986 till henne. så fick jag lite panik över det och funderade på hur jag skulle förklara min tatuering eftersom jag inte riktigt kunde stå för den så kände jag ba fan vad jobbigt, jag hatar när jag inte har förklaringar till saker. så drog jag på mig en turkos thirt och då stack den asfula tatueringen upp.

så ringde mamma och jag vaknade och var så glad över att jag inte hade tatuerat mig så fult. hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0