ett datasnille, tack

jag tror att mina nerver avled precis. de begick kollektivt självmord. jag är inte ens frustrerad längre, bara modlös typ, önskar verkligen, VERKLIGEN, att jag hade cash så att jag bara kunde köpa en ny jäkla data istället för att utsätta mig för detta helvetesplågeri.

jag har lyckats formatera om skiten fyra gånger, och varenda gång däckar datan efter att den har laddat ner dom där windows updatesen. den startas om men när den ska sätta igång igen så stirrar den där fula svarta skärmen tillbaka på mig, IGEN.

hur fasen ska man veta vilken update man inte ska installera när den laddar ner 61 st och de flesta är säkerhetsuppdateringar?                                                                                            

och min spacetangent är handikappad, den vill inte alltid göra mellanrum mellan ord, det är nån sån lite fjäder under tangenten som krånglar antar jag.

döööööööööööööööööö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0