blupp blupp

jag vet inte vad jag gjorde mitt i natten men jag vaknade i alla fall med en fetingbula vid typ örat. det gör så ont så att jag knappt kan peta mig i håret längre. jobbigt värre.

idag är det en så enormt omotiverande dag så att jag dör. jag har iofs lagat middag idag men inget annat förutom det. laddat ner juno för den ska jag se ikväll, men det är så tråkigt så att jag funderar på att börja tjacka lyckopiller för att få upp min glad-kurva, men jag tror att det är humörsväningar som gör mig självmordsbenägen/jag-älskar-hela-världen 24/7 i några dagar till. bajs i helvete.

nu ska jag gå och dränka mig i badkaret, ta ett bad med andra ord, bubbelbad också för att vara lite Engla-vardagslyxiga. gud så jävla härligt. jag dör av happiness typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0