sveriges nya barbados-magnus: malta-kevin

jag är så NÖRDIG just nu. surfade runt lite på fejsan, kom in på en kompis profil, blev typ påmind om malta (allstå jag blir verkligen sentimental när jag tänker på den tiden haha) och så fejsade jag på kevin borg, han från idol. haha, lite kul ju. jag spanade in hans profil och bilder, tänkte att man kanske kände igen någon, men det gjorde jag inte. jag hänger inte ens med i idol men det verkar som att han verkligen har asmånga fans, typ alla brudar kommenterar på hans bilder, vill att han ska vinna osv. han kanske passar som idol men jag tycker at det bara skriker DANSBAND om honom, hela hans sätt att vara på, sådär övergulligt trevlig, aspepp, töntiga dansmoves, maltastyle på kläderna etc etc. men jaaaaaaaa visst är han sådär gullig. inte min typ dock. men jag förstår svenska folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0