jag har fortfarande inte gått och lagt mig

jag vet inte hur det blir med föreläsningen imorgon. jag har fortfarande urinvägsinfektion och jag går på toa varje halvtimme och jag har druckit 1,5 liter citronte nu och det är så äckligt men det är ett måste.

det känns ensamt och jag vet inte varför jag känner mig som ensammast just nu. det känns som att världen just nu bara består av mig, kitty och henrik på p3på svt2 just nu. och den där gitarrsnubben som nu precis kom in som gäst. kitty är verkligen vacker, även om jag inte är så megakär i hennes stil och frissa, så har hon så sjukt fina drag, perfekt ansikte enligt mig. jag kommer sörja när dom slutar sända, så jävla mysigt när man kan se dom live och ha musik.

ja det var väl det. nu ska jag gå på toa.

Kommentarer
Postat av: Nicole

jaha, din ursäkt? Blögg.

2008-12-18 @ 22:42:35
Postat av: Nicole

Och jag har faktiskt en ursäkt. Jag va me om ett jordskalv för 2 dar sen å är fortf skakad. Så det så.

2008-12-18 @ 22:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0