halv fem

allstå jag MÅSTE ta tag i det här, man kan inte hålla på och sitta så här sent, ska eventuellt fixa ett sovschema som jag ska följa då jag är hemma. jag kommer ändå inte ha så mycket att göra.

jag fick lite presenter idag. en påse överbliven mat av catpigape, så imorgon kanske jag lagar mat, en glamourtidning i brevlådan och en julklapp från min finaste böna. vet ni hur glad jag blev eller?? så pass att jag inte öppnade den direkt utan lät den vila i brevlådan och sedan när jag kom hem tillbaka från stan så öppnade jag den. och jag vet att jag har sagt det här innan, men jag har roffat åt mig en av världens finaste människor, som liksom tänker på mig även under jul, när hörrni det är fint det *kärlek*.

vad fick jag då, förutom ett gulligt brev, jo en alldeles fin sjal, en grön och färgen är SÅ jag! i love den, en ny favvo. allstå inte bara för att jag typ känner mig tacksam nu, men verkligen, den är verkligen jag och den kommer att krängas runt halsen ofta.


zpännande

underbar!!

Kommentarer
Postat av: nerko

nicole, vad ska jag få av dig i julklapp??

2008-12-20 @ 14:52:17
Postat av: Nicole

haha va braaaaaaaa att du tyckte om den. Då blir jag glad! Jag tänker inte bara på dig under julen jag tänker på dig 365 dagar om året. FAKTISKT! PUSS



Nerko: julklappar delas bara ut till personer som förtjänat dom! Har du förtjänat en klapp eller?

2008-12-20 @ 17:53:01
Postat av: nerko

jag har förtjänat en julklapp för att jag har varit så snäll! räcker inte det lilla nicole?

2008-12-21 @ 01:40:10
Postat av: pig apkatt

vänj dig inte, det är inte ofta jag lämnar mat..

2008-12-21 @ 03:53:40
Postat av: magza

nerko: haha, det finns faktiskt en övre gräns för hur gammal man får vara för att få julklappar :D



nicole: du är det första jag tänker på när jag vaknar och det sista jag tänker på när jag somnar HIHI.



grisapkatten: näheeeeee?? det har jag inte märkt............

2008-12-21 @ 15:53:01
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: i'm a persian, mjaaaauuu...

"nicole: du är det första jag tänker på när jag vaknar och det sista jag tänker på när jag somnar"



i beg to differ..

2008-12-21 @ 23:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0