ferre på ferre

fest igår och party ikväl!!

fan vad peppppp jag är!! ska bli sköjigt. har precis festfixat mig i nån timme och ska strax dressa mig. qaidis och kriss kommer förbi snart och så sticker vi till idaho på förferre. ses vi på palace ikväll eller??
JAA DET GÖR VI *nickar frenetiskt*

update: jag är så jävla fin!! får man vara lite ego och självgod? nä men serre, ikväll är jag schnygg punkt slut. jag tror att det är min fina volangkjol som gör det hela.

åhhhhh parttyyy och dansgolv!


Kommentarer
Postat av: nerko

hur gick det på tentan?

2008-12-07 @ 02:55:07
Postat av: Ida

Heeej :D Want your pics från igår, bara så du vet! :P

2008-12-07 @ 16:27:50
URL: http://idarebecca.devote.se
Postat av: Nicole

Härligt med nya fräscha inlägg å läsa. I love it. Verkligen. Slit dig från din lover nu å bry dig om din enda läsare i Lund.

2008-12-07 @ 21:46:37
Postat av: medina, exil-skillingarydaren

såg ditt inlägg om att du önskar att fler lämnade ett "hej" efter sig så here goes! kan verkligen relatera till tenta-plugginläggen just nu, för gissa vad som väntar mig på tisdag? mm just det, två tentor. och här sitter jag och slösurfar var tionde sida av boken! jag tackar facebook för att jag hittade hit :)

aaaanyslösurfing, coolt att du bor i kalmar nu! hoppas vi kan hitta på nåt nån gång när jag är hemma. vi har ju i princip inte haft nån one on one quality time sen vi var typ sju år gamla. sjuuukt. haha.

men ok, det här var mitt hej, då. ha det brau i käälmä nu då!

2008-12-07 @ 23:17:42
Postat av: medina, igen

förresten så är du sjukt snygg på de senaste taggade bilderna av dig på fb! loves the röda håret på dig!

2008-12-07 @ 23:19:38
Postat av: amela.

Blååååågga måågda! :)

2008-12-08 @ 00:10:48
URL: http://ameela.blogg.se/
Postat av: Sanela

Bajram Mubarek :)

2008-12-08 @ 14:03:55
URL: http://sanelaaa.blogg.se/
Postat av: magz

nerko: sådär haha. inte så bra tror jag :D



nicole: min käraste läsare, jag ska försöka att sätta igång med ett blögginlägg, du har iaf råbloggat så jag har haft nått att läsa :D



medina: aww fan vad kul att du hörde av dig :) ja ni har ju bott i kalmar innan ju. hoppas du kommer hit nångång så att vi kan ses :) sretno sa tentom sada. i ucii!! izvuci sladden iz kompjutera, och tack för komplimangen, du är alltid lika snygg!



åmela: joooråååå, al moras i ti!!



sanela: Allah raziolsun :D



2008-12-08 @ 15:07:40
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: nida

Allah raziola i tebi bajram mubarek olsun :D ma ko sto si napisala ett blogginlägg om facebook svak svakoga zna haha. mozda i znas "njega" onda ;p

2008-12-08 @ 15:24:22
URL: http://nidaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bajram serif mubarek olsun magzii :D

2008-12-08 @ 15:39:44
URL: http://seelmic.blogg.se/
Postat av: nida

jaha, nej, jag snackade om nån amer från skillingaryd som pluggar i halmstad haha :D

al nu sist menade jag han jag var tsm med sist haha.. :)

2008-12-08 @ 17:52:38
URL: http://nidaa.blogg.se/
Postat av: medina, igen

men det går ju liksom inte att dra ut sladden och strunta i den, den kommer sakna mig alldeles för mkt då och det är ju en synd, känner jag... jo men pappan och mamman bor ju kvar i kalmaraden så jag är där rätt ofta. okej, en gång i månaden iaf haha. vi får se till att ses ute i dimman nu över jul om du är kvar och ta en cornerkebab på det :) gött att det gick vg-bra på tentan för dig!

2008-12-11 @ 01:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0