en slags avkylare

ÅH JAG ÄR TRÖTT.
datan också. den brukar bara slockna när den känner för det. det kommer alltid sådär lite oförberett därför är det inte så kul om man sitter och skriver värsta uppsatsen och den bara stängs av. sköööj. det har nog att göra med att den blir för varm så för att inte explodera stängs den av i förebyggande syfte. men nu kan den inte lura mig längre HA HA!! jag har kommit på ett sätt.
det är nämligen så att jag låter den vila på iskuber, det kyler ner den rejält kan jag tala om, sen om det är bra eller inte skiter jag i, det funkar iaf.
ja, jag vet, ibland är jag datorernas einstein.

Kommentarer
Postat av: J

oj vad fina naglar du har maggan, är det dina egna eller fixar du dom någonstans?

jag skulle avråda dig från isbitarna och köpa istället en riktig laptopkylare som du läger laptopen på. men påhittig är du. måste också bara säga att jag älskar din blog, en av få som jag läser som innehåller onödiga men roliga grejer och jag känner inte dig alls men det känns ändå som att jag gör det. haha. sluta aldrig blogga för guds skull!!!!!

2008-12-05 @ 01:02:14
Postat av: AMELA!

HAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-05 @ 01:58:50
URL: http://ameela.blogg.se/
Postat av: A D I S A

haha jag gjorde också så en gång innan jag fick höra att det e farligt att göra det. den kan dö helt. haha.

för min data brukar också stängas av när den blir för varm haha.

2008-12-05 @ 03:21:54
URL: http://adisa.blogg.se/
Postat av: Nicole

vatten... elektricitet? Jag veeeeetb inte....

2008-12-05 @ 20:11:50
Postat av: magz

J: det är mina egna naglar :) tack snälla du, jag blir lite generad här haha :)

2008-12-08 @ 14:57:18
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0