det här är lite kul

jag har kommit på orsaken till att mitt internet kraschar då och då. det är för att winamp är igång! sjukt. men det är faktiskt så. så fort den är på så funkar inte internet alls, varken internet eller msn, men när jag stänger av winamp så börjar det funka i samma sekund. jag testade lite andra grejer också och kom fram till att det inte kan vara något annat. så jag har fördmoligen några cpvirusar som sabbar min data.

just nu så håller jag på och vädrar. jag har nämligen rensat avloppet i duschen. FYFANN jag dog av stanken den här gången också. det var inte alls mycket hår och gegg men lukten. gode gud. jag andades rakt in i armhålan för slippa avloppsstanken. det allra värsta var typ att stanken påminde mig lite om....kupus. det är lite sorgligt att jag i den mest äckliga stunden tänker på min favoriträtt. försökte slå bort tankarna och tänka på offentliga toaletter i bosnien, typ sånna hål i golvet HAHA. så det blev lite lättare. nä fyfan vad äckligt. nu slutar jag *bitchslapar mig själv*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0