bajs

blogg esse teamet eller vad fan dom nu heter (vad står esse för egentligen? är det nått allmänt gojs som man ska veta bara att jag inte vet det?) kan typ, kanske inte dö, men typ DÖÖÖÖÖÖÖ. jag har sånt jävla behov bara av att sprida all hat men det går inte eftersom dom fuckar up (jag är ledsen för alla ordval, eller NEJ förresten jag är inte det, det här har aldrig varit en barnvänlig blogg så det kvittar) bloggen. och när domsäger att den här uppdateringen ska pågå mellan 02.00 till 03.00 så kan dom väl HÅLLA den tiden?

kära gamla Antecknigar.
det är så mycket jag hatar just nu. israel som första exempel. israel är verkligen sådär så att man nästan vill att det ska utplånas från jordens yta. jo men typ att att jorden öppna sig och sluka upp israel. och alla jävla politiker som bara sitter och glor utan att röra ett finger. KAN INGEN BARA STOPPA ELÄNDET??? allt är bara så sjukt sorgligt och jag vill gråta på riktigt när jag ser alla bilder och alla söndertrasade barn. och samtidigt kan man inte dra alla judar över en kam, för att jag vet att det finns dom som kämpar för fred och rättvisa och en av dom känner jag och B är så jävla beundransvärd, det finns inte många som han, som har gjort så mycket bara för att han vill hjälpa till, hängt överallt i världen och försökt hjälpa flyktingar i typ irak, och när han som är född och uppvuxen i jerusalem säger att israels politik suger så börjar man typ hoppas på en bättre värld. men allstå hata alla krig. hata alla politiker som inte kan sköta sitt arbete bättre och hata alla politiker som uppenbarligen inte inser en människas värde, för varför har annars så många människor mist livet?
jag inser att jag är sjukt naiv, och förmodligen inte så megapåläst, som inte fattar att konflikten löser sig SÅ lätt, men ärligt, världen hade varit lite bättre om många hade tänkt fredliga tankar som jag gör (ok inte megafredliga nu när jag vill att israel ska försvinna men u get it).

en annan sak som jag absolut hatar är typ människor som ska försöka sig på att vara unika. eller vaddå försöka?? dom är ju helt hundra på att dom är unika. så går dom runt med dom tankarna i huvudet när dom är i skolan, på stan osv, sedan kommer de hem och däckar av trötthet eftersom dom visst inte var så sjukt unika. de är precis som vi alla andra när de ha krängt av sig nördglasögonen (no offense jag gillar dom också, men NI FATTAR).

ja det var väl det, dessutom har jag horat ut bloggen än en gång, gästbloggaren har talat igen.

det enda som jag är så sjukt nöjd med just nu är mitt hår, för det rent, platt och fint.


Kommentarer
Postat av: Esse...

.SE?

2008-12-30 @ 12:58:07
Postat av: Magza

jaha det var inte klurigare än så? där ser man.

2008-12-30 @ 13:03:55
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0