bajs i anus2

glömde ju nämna att min hyra har höjts med 160 kronor. allstå behöver jag ens nämna att jag hatar kalmarhem? jag hatar dom jävla okompetenta nissarna som springer runt där, slarvar bort pengar, inte försår sig på studenter och att det är orimligt att pejja 4tusen spänn i månaden för att bo i en kartong!! jag hatar också den där asfula, orangea vaktmästaren. honom hatar jag mest. jag drar mig för att mejla honom om att han måste täta till min ytterdörr, och det drar i fönster och dörrar, men jag typ HYSER hat för honom och klarar inte av att se hans fejja. så pass att jag står ut med att det är kallt.
kan inte kalmarhem och vaktmästaren bara googla sig själva och inse hur mycket alla studenter avskyr dom. pa stvarno nisu feeeeeeeeer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0