är det verkligen ingen som är online?

hade det varit sommar nu så hade det varit ljust ute. soluppgångar vid msn är ju det bäzta. jag ska faktiskt sova snart eftersom jag ska upp relativt tidigt, vid 11 iaf haha. allstå jag är kluven till den där elloskappan jag beställde. jag vet inte vad jag ska göra. den är fin och så, men den är alldeles för pösig vid höfterna.
jag hade tråkigt och var tvungen att fota lite. bilder förgyller vilken tråkig blögg som helst.

jag vet inte.

mitt nya skitsnygga nagellack, fast den ser för blå ut här på bilden, den är mer lila irl. 30 spänn på h&m. spexig färg.
gynekologperspektiv. världens bästa på p3 på svt2 nu. jag vill verkligen INTE att sändningarna ska ta slut. det är så skönt med ehsan och kitty. lööööve. det känns verkligen som att dom sänder i mitt vardagsrum, så mycket har jag gått och kärat ner mig i dom.

så tröttt. ska nog faktiskt sova nu. var tvungen att basiron:era pannan och torka ut de "enstaka" finnarna som ploppat upp därav de vita fläckarna. fan vad helvetestrött jag är. hejdå.

Kommentarer
Postat av: Gabz

Du är såå jävla skööön maggis när du bjuder så på dig själv!

2008-12-19 @ 14:35:14
Postat av: Anonym

haha duu är bästt :D

2008-12-19 @ 15:30:22
URL: http://ludaa.blogg.se/
Postat av: magza

tack bryyydar! jag blir lite generad över er snällhet.

2008-12-19 @ 16:11:06
URL: http://missmagzi.blogg.se/
Postat av: ms bean

du är typ den enda bruden jag känner som kan va snygg fast hon har tandkrämspluppar i hela fejjan! puss my love

2008-12-19 @ 22:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0