ode mujo u mornare

allstå gud, jag satte lite spott i halsen och höll på att dö. hostade fram och tillbaka och blev lite röd i fejjan av all ansträngning, men jag överlevde. att sätta något i halsen måste ju i för övrigt vara det ultimata sättet att begå självmord på. man typ "råkar" sätta något i halsen och sedan *taaadaaaaahhhhhhh* its done.

livsfarligt att sitta och svälja spott i alla fall.

anywayzzzz för att uppdatera er lite om flyttläget (och för att nicole ska något att läsa till frukosten), typ nästan ALLT är packat. alla smågrejer iaf, inredningsstuff, toastuff och köksstuff, imorgon tar jag hand om alla kläder och sminkstuff. jag har blivit bättre på att packa de senaste åren.

jag är rätt PEPP på att flytta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0