nije znala da sam pjesnik i da moze u stihove moje

eh pepp nu. kände att jag påverkades av mitt egna inlägg nu, eller iofs jag var påverkad när jag skrev det, men jag orkar inte gå och lägga mig depp.

det tog mig cirka en timma att lägga upp bilder för bloggen och då är inte alla uppe. jag delar upp det lite så berättar jag lite också om grejer som har hänt osv, gör lite berättelser om bilderna men det har ni väl inget emot antar jag. här är det mina regler som gäller haha....okeeej.

dom här senaste dagarna har varit extremt cepiga och jag kan inte riktigt komma underfund med varför. allstå alla dessa killar, jag blir galen ibland, allstå inte mina killar, utan killar jag känner, allstå killar som jag är kompis med, killkompisar med andra ord *tog lite tid att finna rätt ord*.

just nu så bara skulle jag verkligen, verkligen vilja befinna mig i jajce.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0