lite maja kanske?

aj, sträckte precis mina äggstockar. kan upplevas som lite obehagligt eftersom det känns som att någonting i ens muff går sönder, händer mig skitofta att jag sträcker äggstockarna (eller är det kanske äggledarna) när jag ex skrattar för "hårt" (typ som när något oväntat händer och man bara MÅSTE skratta ASHÖGT) eller när man nyser. fan superjobbigt att behöva hålla igen på skratt och nys bara för att minska slitaget på källan till allt liv här på jorden *muffpower*.

allstå jag fattar ärligt talat inte att jag inte går och sover. jag gör liksom inget vettigt, men fick för mig för ca fyra minuter att jag skulle gå och ta en kexchoklad ur mitt egna gömställe i skafferiet, fast jag inte ens var hungrig. jag tror att jag verkligen ser mat som något subsitut för roliga och kul grejer, käkar när jag har tråkigt och inget annat att göra typ. efter ett par tuggor på kexchokladen så känner jag en söt doft, ba vad är det som luktar så gott, kan det vara jag? ne, det var inte jag, så fortsatte jag och käka så ba men fasen det luktar verkligen den där calvin klein parfymen (kan inte komma på namnet *vänta, ska prisjakt-a det*, just det så var det ja, euphoria heter den f.ö en av de godaste parfymerna!!). så luktar jag lite på kexchokladsomslagspappret så luktar det verkligen gott. så hela tiden medan jag käkade så kände jag den här lukten av doften, så det förstörde min matupplevelse lite. men det var lite ologiskt att den ska lukta parfym så jag snokade lite i skafferiet och fann en fryspåse fylld med torkat "gräs", té allstå, känns fel att säga gräs, men torkat té som mormor har gjort iordning och det var därifrån doften kom.

allstå pappa kommer att gå upp om typ en timma och jag funderar på om jag ska stanna kvar här eller om jag ska gå och sova.

update: korrläste det här inlägget och kom på att det är rätt "otydligt", texten känns rätt osammanhängade men tja..det beror på trötthet.
förresten, rihannas nya låt, disturbia, är såååå bra. riktig pepplåt, men det beror alltså på rytmen inte lyricsen för den har jag inte fattat än helt. guuuuuuuuuuuuud känner mig sjukt efterbliven just nu, plonkar på tangetbordet och det känns somatt all text bara blir feel ock typ felstavad och meningsbyggnaden liknar en nybliven invandrares. godnatt


Kommentarer
Postat av: nicole

Det känns "tryckt" välkommen till klubben med svenska för invandrare.

2008-08-21 @ 11:11:05
URL: http://malta.webblogg.se/
Postat av: magziiigazziiiggaaah

hahaha. NOSE-power säger jag bara. hans slogan får bli "ge mig 15 minuter och sedan är svenskheten som bortblåst".

2008-08-21 @ 14:24:39
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0