life is a flower

det här med att "slita sig ifrån" datorn är inte riktigt min grej, har suttit här nu och spanat lite bloggar, skickat viktiga mail som har varit lite försenade, betalat lite räkningar, spanat alla taggade bilder på facebook, spanat mina närmastes sommarfotoalbum, slöat, funderat över msn hurvida jag skulle logga in eller inte, men jag pallade inte, lessen, men jag känner mig sjukt osocial just nu. trött som fasen (men glad) är jag nu och tänkte att jag skulle sova alldeles strax, men jag ville bara säga hej, så; Hej! nu är jag hemma!

Kommentarer
Postat av: amanda

heeej :D jag vill träffa dig snart!!

2008-08-14 @ 06:53:25
URL: http://mandz.blogg.se/
Postat av: Nermin

nu ska det bloggas om MIG!!! haha

välkommen hem magdice

2008-08-14 @ 09:23:07
Postat av: fLASh

welkomen back kära NR medarbetare;)..vill bara meddela att en stor höööög med bilder bara väntar på att bli "besiktade" hahaha:D:P

2008-08-14 @ 16:10:43
URL: http://www.novaraja.com
Postat av: Jie

Var du på semester eller hemma i JC :)

Vilket är hem, där eller här????

2008-08-16 @ 12:15:32
Postat av: magziiigazziiiggaaah

jie: aah, trixigt hörru. nä, men jag ser på det så här, där jag har ett hus att komma till och där jag är välkommen där är mitt hem, så med andra ord; hem är både i bosnien och i sverige.



semester å andra sidan, det är när man är ledig, vilket jag har varit i ett....halvår hehe.

2008-08-16 @ 15:58:32
URL: http://missmagzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0