en näsa för kebab

helvete jag är så svettig, värsta svetten i händerna och armpitsen, men det är klart att man blir lite varm när man sitter instängd i ett rum med en kofta om magen SAMTIDIGT som man skriver inlägg, chattar och lyssnar musik. klart det blir överhettning i hjärncellfabriken. nä men seriöst det är sån mensånga man svettas ut, sjukt att man kan svettas så här mycket bara av att sitta och ha mens. fantastisk hur den kvinnliga kroppen är byggd.

en annan sak som jag funderade på när jag promenerade igår var näsan. inte The Nose, människan, utan näsan som man har i ansiktet. allstå vem det än var som konstruerade människan så tänkte han/hon igenom det riktigt ordenligt, för tänk om näsan istället för att ha näsborrarna pekandes neråt hade dom pekandes uppåt, allstå om näsan istället hade varit upp och nervänd och att näsborrarna pekade upp mot himmlen istället för ner mot jorden. allstå TÄNK, jag menar man hade inte kunnat andas ordenligt eftersom man hade fått in en massa saker i näsan, typ småflugor, snö, regn, och annat krafs som faller ner typ grus och sånt. man hade varit tvungen att bära med sig servetter var man än gick bara för att kunna snyta sig när näsan blev full av allt skräp.

lite sjukt. har den tanken aldrig slagit er? mig slog den igår, inte en dag för sent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0