blbla

fan vad segt att blogga. jag har hamnat i någon posttraumatisk-bosnienresa svacka så jag är lite nere. tyvärr så har jag inte tid till att gå in i väggen helt och hållet eftersom jag måste fixa tusen smågrejer. jag vaknade sent idag också, telefonen ringde och jag svarade med ett Halo på bosniska, snubben i luren undrade om det var ...magda jag talar med? ja, det är det, jag har bara en tendens att låta som en man när jag precis har vaknat. han påminde om kontraktet jag måste skicka in. det måste jag göra imorrn obavezno. fan vad pepp! kan knappt fatta att jag ska bo själv igen. tänk vad mycket man kan göra utan att behöva blanda in päronen. man kan krydda sitt liv rejält, lite drama lite allt möjligt utan att dom ska behöva veta något och vara oroliga.

ah känner mig såååååååååå sjukt tråkig. jag har så mycket att blogga om egentligen men det vill sig inte. jag vill bara sova.


Kommentarer
Postat av: jag heter nermin

sa nestrpljenjem publika ceka slike i memoare!

2008-08-15 @ 18:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0