ärru?

jag vågar inte logga in på msn av rädsla för att jag kommer att vara stuck där hela natten. msn är min belöning om jag först städar iordning mitt rum. jag har fortfarande inte packat upp necessärerna och en väska med kläder. jag är lika lam inför "måste" grejer som ett paralyserat mongo är inför typ... simning eller *insert valfri sport*.

idag laddade jag min mobil över datan och blev minst sagt lite förvånad över en bild jag fann i mobilen. hade nästan glömt bort min nudephotoshoot jag hade när vi var nere i kroatien. nu är den inte helnude eftersom jag täcker för mina bästaste ägodelar med händerna och nu snackar vi inte om porrposer med avancerad rekvisita a la playboy utan det är bara en sån check-up picture med en obäddad säng i bakgrunden och olika små niveaflaskor uppradade vid spegeln. men gud blev fan kåt på mig själv när jag såg den, ba who is this chick, hon var schhnnnygg. strax därefter realitycheck: aha det är jag.

ja det var väl det. nu ska jag faktiskt städa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0