you are pravo nice

det är typ lite skumt, men hursomheslt så har jag bett min familj om lite förståelse för mitt nuvarande humör och sinnesstämning. jag vill bara sova konstant, det är inte det att jag är nedstämd eller deppig, jag är bara typ sömnig.

jag har gått och lagt mig sent och sedan har jag sovit tolv timmar, från sex till sex. och jag tycker inte ens att det är något konstigt.

nu är det som det är, men jag är tillbaka till mitt forna mig nästa vecka.

ok, seriöst det lät, men jag är bara lite ur form, det finns så mycket som jag vill göra men jag känner att jag inte orkar med något och jag stör mig om fan på att jag bor här i kycklingaryd. jag tycker att svenska staten borde bjussa på ett par gratistimmar  hos psykologoen för kycklingryds alla invånare.


Kommentarer
Postat av: Suncica

jag känner verkligen igen det där! usch & blä..

2008-04-03 @ 18:49:52
URL: http://sunceee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0