tre brudar

jag tillbringade kvällen med pannika, min f.d sambo. nu när jag tänker efter, fast det är inte så mycket att tänka efter, så har jag bott sambo två gånger, ena gången med annika i ett år och andra gången med nicole i ett halvår. fatta vilken erfarenhet. det när nu alla borde inse att jag är värsta kapet eftersom jag vet hur man lever tillsammans med andra människor som inte är ens ordinarie familjemedlemmar.

vi tog först en runda tvärsgenom kycklingaryd och träffade på vedran och sinni hundra gånger när de tutade som galningar från bilen, kändes väldigt mycket 90-tal, men pojkar och bilar; a neverending story. sedan stack vi hem till annika och slappade i några timmar. hann uppdatera varandra om läget även om båda ändå är rätt uppdaterade tack vare bloggarna. vad gjorde man liksom innan bloggen, FB (även om jag ogillar det) och msn fanns? stenåldern typ innan allt det här uppfanns. någon där i slutet av vår lilla myskväll kom greta in och joinade oss. fan vad tyken hon är allstå, vägrar umgås med mig så jag tvingar mig på henne. mysig kväll. sup inte ner er nu allihoppa så att ni kan vara ute och demonstrera imorgon.

113361-1504
greta i min famn. hon var så jäkla tjock, man kunde verkligen känna hennes lovehandels när jag greppade henne. men hon var helt stirrig och hoppade alltid ifrån mig.
113361-1503
annika vägrade vara med på bild, men hennes tröja är grymt fin, den andas lundakarneval -06, man kan verkligen känna stanken. haha, skojar bara.


Kommentarer
Postat av: Sign. Anz

HAHAHAHA stanken av all lundaalkohol aa sånt kärt minne! Får mig att minnas alla baksmällar till första maj, såå gött!!
Greta tror jag har fobi för dig mohahahaha stackars kisse gömdesig under sängen och kom fram när magda skulle gå igen!

Puss puss darling! ..dags att pysa till jobbet snart ya ya

2008-05-01 @ 07:26:47
Postat av: Anonym

vad har hänt med annikas blogg???

2008-05-01 @ 13:51:38
Postat av: nixpix

det är bara få utvalda männsikor som får läsa den nu för tiden förstår du käre anonyme vän..mohahahah

2008-05-01 @ 17:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0