telefonen igen

var hos lilla farmor igår och sov över. jag har en till telefonhistoria jag kan dra. farmor kan uppenbarligen inte vara utan sin sladdlösa, eller heter det bärbara?, telefon, den följer liksom med överallt. 

hon och jag satt och kollade på det där nya programmet som gick på femman och jag översatte alla frågor som han stackaren, som förlorade allt i slutet, fick och farmor tycker det är så underhållande på hög nivå liksom. dagens människor är ju vana vid att man är lite mer vulgo i tv liksom så när jag översatte frågorna där vissa hade en sexuell anknytning så brast hon ut sådär lite förtjust; hur ska han kunna svara på DET? kolla hans fru nu, kolla henne, vad ska hon säga?, VARENDA gång. farmor gick på repeat resten av kvällen.

så skulle jag gå på toa och när jag är på väg att trycka ner handtaget så känner jag att den är omöjlig att trycka ner liksom, hackade asmycket, så den som inte vet bättre hade trott att någon redan var inne på toaletten och gjorde det man typ gör på toan. jag kämpade på lite med handtaget och kom in till slut. allstå farmors toa är lite intressant, hon har typ de flesta prylar och hon är supernoga med att alltid ha mousse i skåpet för hon klarar sig typ inte utan den, den behövs för hennes permanterade lockar, och så har hon lite andra prylar som hon har för att piffa upp sig med. för nån månad sen så peelade jag hennes ansikte, gjorde sån ansiktsmassage och satte på en ansiktsmask, och hon var så himla glad, kunde typ inte låta bli att smeka sig själv över kinden för att den var så mjuk haha *awwww*. så samma vecka köpte jag niveas peelingkräm till henne som hon typ använder nån gång i veckan och varje gång säger hon "ev, evo vidi, sto je mekano". gullegullfarmor.

ok anyways, när jag var tillbaka i soffan så berättade hon om sitt handtag då, som är väldigt skumt, och den gången för några veckor sedan när hennes två tjejkompisar kom på besök. hon hade tydligen ringt dom och bjussat över på kaffe och glamour-tittning, men så kom farmor på att hon var tvungen att sticka ner till tvättstugan och antigen hämta sin tvätt eller boka tid, jag vet inte, men hursomheltst hon lämnade iaf sin ytterdörr olåst. samtidigt som hon var nere med tvätten så kom brudarna och de trodde att hon var inne på toan. så dom knackade på toadörren och hälsade liksom, men det kom inget svar från toan. så dom knackade och ropade på farmor och en av bruttorna drog i handtaget, som naturligtvis inte funkade haha. dom fick lite panik och stod och bankade på dörren och försökte med handtaget när farmor dök upp mitt framför dom. vi skrattade lite och farmor sa haha dom trodde jag hade typ dött. haha ja farmor är bra på practial jokes.

och därför tar hon nu alltid med sig telegonen in på toan ifall hon inte skiulle kunna komma ut.
och hon är fyndig också, lilla farmor.

Kommentarer
Postat av: A D I S A

naaw söta farmor :)

2008-04-22 @ 12:34:30
URL: http://adisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0