smålands metropol

wzup in the hood?
min mamma hatar mig rätt mycket varje gång jag skriker det när jag kommer hem vid de få tillfällen då jag har varit ute, som idag ex. jag var ute och tog en runda till hemköp med min brolla. vi träffade på halva kycklingryds population i kassakön, lite svårt att leka anonyma klubben med andra ord. en av människor jag träffade var iaf min gamla lärare, cina, som har hängt med sedan femman och upp till nian, hon var typ allas stora stöd under hela skoltiden. när alla andra lärare bitchade var det hos henne man sökte tröst. fint va?

jag måste hinna duscha ikväll och lacka naglarna. imorrn är det irmas inflyttningsfest och det ser jag framemot eftersom folk som jag inte har sett på länge kommer att vara där, och även lana och dino vilket gör det hela extra funny.


Kommentarer
Postat av: jag heter nermin

magda, reci irmi da sam se naljutio na nju jer je rekla da ce me zvati na "inflyttningsfest" a nije!

2008-04-05 @ 02:16:43
Postat av: A

Potpisujem!

2008-04-05 @ 02:55:31
Postat av: magz

nerko: haha, jag hälsar henne det imorrn:D

2008-04-05 @ 03:12:03
URL: http://missmagzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0