sims

113361-1440
aaaaaah!! nu har jag spelat i typ fyra timmar, och det får räcka. under dom dryga fyra timmarna hann jag skapa en familj och bygga deras hus. gud i love sims, jag klarar mig inte utan det här spelet.
det är så mycket bättre än verkligheten hihi.

update: ok, var tvungen att spana här på spelet igen, och jag är verkligen sugen på att ha en diskussion kring sims. allstå en diskussion med mig själv om mina fina simmar. det här är då magda och hennes snubbe. värsta snyggingen är han, OMG, kan man träffa en sån i verkligeheten också? maggan är rätt het hon också, även om det inte liknar mig, jag gjorde henne så snygg som möjligt. ni ser att de båda är väldigt casual klädda; maggan i avklippa jeansshorts (värsta inne till sommaren nu ju!), en sliten, lite rockigare tshirt med tryck, visst den är lite kort, men jag har hört att de korta magtröjorna är på ingång nu. till det har hon svarta, låga converse och sina glasögon.

snubben, som jag i för övrigt (helt ärligt) satt i fem minuter och funderade på vad han skulle heta. det blev det gamla klassiska valet som jag har använt i flera år nu; adnan. helt enkelt för att det är ett riktigt snyggt namn. även han lite schleten, han kör lite kortare gympabrallor och till det en röd hoodie som framhäver hans gröna ögon och svarta hår (HETT!). han kör på sina mörkblåa converse och allmänt sjysta utseende. jag längtar tills dom får barn HIHI!

ok nu får det räcka, men jag uppdaterar er gärna *ler stolt*

Kommentarer
Postat av: Nadde

Åh, det var längesen jag spelade the sims. Du vet att man kan ladda ner kläder, möbler etc från olika sidor på nätet. Det går även att ladda ner kändisar till spelet. Jag minns att jag hade laddat ner Beyoncé, Rihanna, Christina Aguilera...

2008-04-09 @ 10:44:01
URL: http://glamourskvaller.blogspot.com
Postat av: nicole

men för fan baggan, flytta ner till Lund så lever vi Sims på riktigt istället. Du kommer bli nöd där borta i träskhålet S.ryd.

2008-04-09 @ 12:25:22
URL: http://malta.webblogg.se
Postat av: nicole

FLYTTA HIT FÖR FAN! Jag kommer ringa dig snart bara så du vet. Skyll dig själv när du inte bor här då får du stå ut me entimmes samtal varje dag. hahahahaha

2008-04-09 @ 12:26:20
URL: http://malta.webblogg.se
Postat av: nicole

ja men va trevligt det va å prata me dg. Du borde fan bli psykolog...alternativet är att flytta hit. aaaaaaaaaaah

2008-04-09 @ 15:10:18
URL: http://malta.webblogg.se
Postat av: amela

Maggan ima dobre noge! :)
a "shorrrc" sAM vidjela u gini! haos je! =)

2008-04-09 @ 17:22:24
URL: http://ameela.blogg.se
Postat av: magz

bönis: i looooooooove you too! snart ska vi vara tillsammans igen *tindrande ögon*

nadde: haha jo jag vet, jag är fast när det gäller sims allstå. jag laddade ner britney spears för aslänge sen :D älskar att uppdatera kläderna bl a :D

amela: haha jelde, maggan är en riktig heting :D ja, det var faktiskt på gina hon köpte den hehe

2008-04-09 @ 20:18:09
URL: http://missmagzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0