*rrrrrrring rrrrrrrrring*

jag har tre väckarklockor i mitt liv.

den första väckarklockan: mobiltelefonen
vem äger inte en mobiltelefon som används som väckarklocka, eller snarare, vem äger en riktig väckarklocka nu för tiden? min mobilVK är värdelös, så fort den ringer stänger jag av den, oftast vet jag inte ens om att jag har gjort det. den är värdelös så att jag överväger att köpa en riktig VK som spelar musik varje gång jag vaknar.

den andra väckarklockan: ajdin
här kan väckningen variera i styrka eftersom vissa dagar är ajdin pigg och pratar, medan andra dagar är han lika jävla seg, men han ringer för att jag ska vakna och gå upp tidigare. oftast ringer han runt 10-11 då jag sover som allra djupast, men jag är alldeles oförmögen till att stänga av mobilen helt och därför fortsätter ajdin att ringa tills jag till slut svarar.

den tredje väckarklockan: nicole
den här väckningen är ofast den mest stabilaste eftersom risken är stor att jag vaknar till liv direkt, detta eftersom nicole oftast ringer mellan 13-15 på eftermiddagen. mitt dåliga samvete spelar en stor roll och när väl nicole ringer för att tjööööta lite så är det kört och efter ca 40 min på telefon är det dags för mig att gå upp och kissa.


Kommentarer
Postat av: nicole

Du är knäpp ju. Det är typ mellan 1 och 3 som jag vaknat till liv själv å som jag kommit igång me dagen å gjort lite prylar. Hra det då hänt nåt spännande brukar jag ringa dig, typ som när jag går in i Tunnisen på stan. haha. mer spännande saker händer knappast i mitt liv. suck.Snart får du mig live som väckarklocka, då jag tar sats från loftet och rasar ner i soffan på dig. wiiiiiiiiiiiiiie

2008-04-20 @ 17:59:59
URL: http://malta.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0