roll it gal

jag trodde aldrig att jag skulle skriva det här blogginlägget, men jag har iaf klarat alla sju tentor som jag hade i höstas på malta. det är helt amazing med tanke på att den sista hemtentan satt jag med dagen INNAN jag skulle åka hem, stressade som en idiot i datasalen. blir meganostalgisk nu, eftersom det verkligen var sista kvällen i lägenheten. darren var där för att ha lägenhetsvisning, joe var nästan lite sorgsen över att jag skulle åka och nån timme därefter mötte jag upp sanjo och jocke.

aaaaaaah nostalgi på helt hög nivå här. jag vill inte ge intrycket av att jag skryter (öh haha), men hittills har jag haft ett så jävla underbart liv, inga klagomål soooooo faaaar. jag förstår ibland inte själv att saker ordnar sig så som jag vill ha dem, jag anstränger mig inte ens för mycket, men kanske är det för att jag nöjer mig och inte kräver för mycket? förutom när det gäller snubbar då haha.

på tal om snubbar, allstå även bönderna (seljaci) har greppat det här med klädsmak och stil. plötsligt har det blivit svårare att känna igen seljak, men när dom väl öppnar munnen så...är det kört.

AKTA ER FÖR DOM FÖRKLÄDDA SELJACINE!!!!

113361-1455
ok, jag ackompanjerar inlägget med en bild då jag degade på balkongen istället för att plugga. jag låg och käkade choklade därav minen, men let me tell you, det här är 3 februari, jag ligger och steker på balkongen enbart i linne och leggings och har till och med börjat utveckla fräknar igen. aaah ge mig sooool och värme, finns fan inget skönare än att känna solens strålar som värmer kroppen. SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL tack.


Kommentarer
Postat av: P-O

Snyggt jobbat magda, grattis. =)
Här i Malmö är det i alla fall underbart väder, över 10 C (ja det låter lite men vad fan, jfm tidigare), vindstilla och solen lyser så jag klagar inte. :)

2008-04-15 @ 10:00:14
URL: http://pos.blogg.se
Postat av: magz

PO: taaack PO! känns gött. här är det rätt sjyst väder här med, soligt, men lite grå himmel. duger :D

2008-04-15 @ 13:28:57
URL: http://missmagzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0