osmakligt är bara förnamnet

okej det här som kan läsas här om ni fortsätter att läsa inlägget är verkligen en oplanerad felstavning, det är verkligen ett sjukt osmakligt skämt med tanke på det som har hänt, men jag kunde fan inte låta bli att skratta över allt som blev så fel.

idag blev en tjej påkörd i lund av en buss, någon av hennes kompisar hade tydligen knuffat ut henne så hon hamnade mitt framför bussen. så himla hemskt, det kan inte vara lätt för några av de inblandade. här i konversationen mellan mig och nicole så har nicole berättat det och vi diskuterar det seriöst och med stor medkänsla.

 
    Nicole   å bussen va en gymnasieklass från Spyken
    Nicole   som skulle på klassresa
    Magza   gud
    Magza   stackars stackars tjej
    Magza   men så är det fan också så att alla som kör förbi där kör så jävla snabbt
    Nicole   mm kul å dö så på valborg
    Nicole   jävla gaet
    Nicole   ja jag vet
    Nicole   dom kör ju fan som svin
    Nicole   men dt här va ju ändå en skolklass
    Magza   stackjars han som också körde ihjäl henne
    Magza   herregud kan inte vara lätt att ha det på sitt samvete heller :S han hann säkert inte bromsa
    Nicole   ja men tänk dom som knuffade
    Nicole   dom kände henne säkert
    Nicole   å om dte va på skoj
    Nicole   fy fan
    Nicole   det kommer dom ju aldrig kunna förlåta sig själva fgör
    Magza   mm jag vvet
    Magza   det är ju åsnt som man typ själv råkar göra
    Magza   men jagvet inte, det måste ju ändå ha varit en rätt rejäl knull
    Magza   oj
    Magza   HAHHAHAH
    Magza   knuff
    Nicole   hahaha
    Nicole   fint där
    Magza   guuuuuuuuuud
    Nicole   hmmm ja du va tänker du på
    Nicole   hahah det passade ju bra in i meningen som du skrev
    Nicole   hhahaha
    Magza   ahahahah
    Magza   gud
    Magza   min bror komin nu
    Magza   för han undrade varför jag skrattade
    Nicole   haha
    Nicole   sa du det
    Magza   och jag kunde inte berätta så mycket som jag skrattade
    Nicole   hihi
    Magza   jag ba en tjej dog i lund för hon blev knu...HAHAAH
    Magza   ja du, gud vad hemsk jag känner mig men jag garvar fortfarande

hata mig inte nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy magda. Riktigt smaklöst detta. Jag måste förövrigt bli bättre på msnstavning. Värdelöst.

2008-05-01 @ 13:40:03
Postat av: nicole

ja å det va jag då som skrev innan.

2008-05-01 @ 13:40:37
URL: http://malta.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0