något längre

jaha, det kanske är dags för ett riktigt fylligt inlägg. det har inte blivit så många de senaste dagarna. jag sitter och sörplar på en dricka medan nicole försöker få sina strumpbyxor över mitt huvud. det känns rätt fräscht.

anyways, jag bor på soffan och min garderob är i resväskan. tidigare har jag bara släpat med mig en mindre väska men eftersom jag stannar allt längre och längre så behövs det ju en större väska, just nu en på hjul eftersom jag inte orkar kånka allt på ryggen och leka åsna. jag har uppgraderat mig.

hm. har suttit här och andats rätt djupt, men det här med att blogga och skriva, man tappar typ lusten om man inte gör det superregelbundet. det enda jag och nicole gör regelbundet är att vi rapar, sover, äter och degar. hade man inte vetat vilka vi var så hade man trott att vi var bebisar. mest har vi suttit på stortorget och spanat, finns inget härligare ju. vi har till och med fått lite bränna

igår degade vi också och vid sju (på kvällen) var och nere och käkade på Fredag och sedan gjorde jag mig iordning och blev upphämtad av ajdin, mirza, manja samt fishie och nermin i den andra bilen. och så befann vi oss i helsingborg i bosniska klubben där etna spelade. dom var så jäkla bra och det var mycket folk. vi dansade så att svetten rann, bokstavligt talat. inte så hett kanske men så jävla kul. jag kom hem vid halv fyra eller nått och nicole låg uppe i sin säng som en mamma och väntade. aaaw. medan jag var på toan och fräschade upp mig hade hon hunnit däcka och jag däckade också rätt snabbt.

vi gick upp vid halv elva idag och så var jag snäll och gjorde pannkakor åt mig och nicHole. nicole är som ett barn, hon klarar inte av att vänta tills pannakakorna blir färdiga, så hon sprang runt mina ben hela tiden. efter maten stack vi ner till stan och sedan nova där vi strövade runt. jag köpte en liten paljettmössa på rea inne på gina och den sitter typ som en kalott på huvudet. känner mig väldigt judinne-aktig. aaaaaanyways nu sitter vi och degar och gör oss i ordning för herkan ikväll. men först ska jag äta en bulle. hejochhå.
113361-1480
pancakes. på tal om inget, vår lilla pancake-snubbe Jasur från malta hörde av sig eftersom han tydligen är i sthlm imorgon, nej fel, idag är han det. är inte det roligt? nu kan han starta sin lilla pannkaksbuisness här i sverige också.
113361-1481
och här har vi nova. inget A6 men det duger.
113361-1483
vi stötte även på månsan, han hälsade till alla sina fans via bloggen. vi chitchatade lite med honom och tyckte att det var tråkigt att han hade hoppat av den där musikalen.
113361-1484
här är vi i ett omklädningsrum. nicole provade typ världens fulaste kjol med fickor på sidorna. man måste seriöst vara stinalee för att hypa sönder kjolen till snygghet om den ska funka att ha på sig utanför hemmets fyra väggar.
113361-1485
jag plåtar mig själv medan nicole är inne och provar nått linne.
113361-1482
ännu ett provkort, fast här är det bara nicole som provar på en "kontorsskjorta", hon ville ha en lite "seriösare" outfit om hon mot någon konstig förmodan skulle få ett jobb på ett kontor, jepp, det var hennes ursäkt. jag står i bakgrunden och har lite tråkigt.
113361-1486
här väntar vi på bussen. i bakgrunden syns en tjej som måste typ ha varit stinalees tvillingsyrra.

Kommentarer
Postat av: NicHooooole

för det först är vi inte bebisar, vi är män, dom rapar, sover och äter. Så det är vi. För det andra ser jag inte klok ut på nåra bilder men det är okey för jag är snygg i verkligheten. Och för det tredje och sista kommer vi bli så jävla FETTbjudna på drinkar ikväll att du ska bära hem mig. Bara så du vet. Sen vill jag bara säga nåt till alla där ute som en fin avslutning och det är MÅNS ÄR MIN FÖR FAN! Så nu vet ni. Fuck off biaaatches.

2008-04-26 @ 21:14:48
URL: http://malta.webblogg.se
Postat av: hhhhhhhhchagg

låt mig vaaaaaaaaaaaaaaaaaa okeeeeeeej? ikväll häääänger vi loss, dansgolet är vååååårt. schnyggggga är bara förnamnet. som fan är bara efternamnet.

2008-04-26 @ 21:33:21
Postat av: nicoe heter jag för fan, goddag

du är ju full för fan. Det är ju pinsamt

2008-04-26 @ 22:18:07
Postat av: n

men herregud, jag kan inte stava mitt namn. jag skäääääääääääääääääääääääääääääääämms

2008-04-26 @ 22:19:05
Postat av: Angelica

Jasså, det är där han är pancakeboy! Jag saknar honom... Den nya är inte lika trevlig och han gör kladdiga pannkakor. Och han har HÄSTSVANS!

2008-04-27 @ 02:26:21
URL: http://pelicaistoravarlden.blogg.se
Postat av: Camilla

Jag har precis köpt skit fint löshår från Stinalee. Kolla in det om du har lust :)

2008-05-26 @ 19:35:21
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0