lördagens få bilder

ok, jag infogade ett par bilder som var ifrån lördags men jag blöggade aldrig om dom.

hm, lördags allstå, jag minns att vi var lite opeppde och sega som kola innan vi skulle dra ut. men vi kom iväg iaf och det var knökfullt inne på herkan, oh my, kommer inte ihåg när det var så senast, kanske berodde det på att sveriges rugbylandslag var på plats och firade sin seger mot serbien, haha.
hur vi vet detta beror på att nästan varenda en av snubbarna i laget envisades med att hm... ska man kalla det för att "skryta" i hopp om att vi skulle bli impade. jag tror alla stackars tjejer fick höra samma visa den kvällen. några av dem fick nog med sig ett eller två ragg hem.

vi kom i rätt lagom tid och fick kraftigt rabatterade drinkar av Brorsan, fattiga som vi är så trivs vi (jag har inte ens csn nuförtiden (eller cns som min mamma kallar det för)) . på väg till toan stötte vi på Bankis (nattklubbschefen) och han drog nån cheesy replik som jag har glömt, men som nicole kan, kort därefter släppte han in oss "bakom kulisserna" om man säger så. det var jag, nicole och bratsen tills dom öppnade undervåningen helt och då kunde rugbysnubbarna (dom tog upp halva herkan tror jag) joina oss. det är så jäkla gött att bli behandlad på ett någorlunda sjyst sätt av dom som jobbar på herk, spec bankis som släpper in oss, och vi har inte ens gjort något speciellt. dom får tänka med snoppen så länge det är till vår fördel. missuppfatta mig inte nu, bankis är makedon (djesi bre? srce, kako si mi?) och jag är bosnier, så där har vi kirrat läget haha. bankis är väldigt snäll.

Koftan var DJ,men låtarna sög rejält eftersom han ÄNNU en gång mixade sönder allt, för mycket av allt helt enkelt. dock var det inte så många skabbisar ute, och det är väl tur det, fast nicoles lilla fejk-indier (kort, indie-liknande snubbe ca 35 bast) var där, men nicole låtsades som om han inte existerade, haha, och jag kände inget behov av att hälsa, orka få folk på halsen som man sedan inte kan skaka av sig. jag stör mig ärligt på folk som spelar "snälla" på krogen, typ aaah jag är så mysig, sitter här och smuttar på mitt vin, men innerst inne har dom kåtblicken påkopplad. vid sådana tillfällen har jag också min speciella min påklistrad, fast den är inte så påklistrad, den är mer ÄKTA liksom, och därför har snubbar en tendens att gå fram till mig och nicole och undra varför ser ni så uttråkade ut tjejer?. jag är genuint intresserad över tankegångarna (eller de icke-existerande tankegångarna) som pågår i dessa snubbars huvuden. tror dom att brudar blir mer vänligt inställda till dom då? jag är väl för fan inte där för att skratta och vara glad för att han eller andra skabb ska se att jag är HAPPY. superirriterande.

det sägs även att snubbar är rädda för att gå fram till tjejer som hänger två och två för att dom ser tighta ut (HAHA), typ vi pinkar revir och sedan vågar sig ingen fram. det är asbra.
113361-1501
irakie-woman och hennes son. jag ser ut som en snubbe, och jag skulle nog vara en rättt sjyst snubbe.
113361-1493
ok, ett smärre psykfall på g. det var nicole som tvingade på mig de här strumbyxorna113361-1492
nicole kör hooker style, det passade fint tyckte hon
113361-1496
jag kör också samma stil, så vi smälter in bland övriga bruds.113361-1498
113361-1500113361-1499
ps. vi hade leggings under. vi är fortfarande lite gammalmodiga och frusna av oss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahha. jag satt å garva här för mig själv när jag läste ditt inlägg så mamma undra va jag flina åt. haha. "Ojoj va ni va snygga ikväll tjejer, ska vi ta en sån där,ehh, heheh, va heter det nu? Ehhh grouphug?" tafs tafs. hahahahahah. Frankieboy är nr ett på min lista. Wihoooo!

2008-04-30 @ 20:14:58
Postat av: magz

haahah, den är så jävla klockren. bankis kan sina repliker, han sitter på sin lilla tron som har hemma slipar på dom så att det blir perfa sen när han går ut. nästa gång får vi bjuda in frankis på en grouphug, då blir han nog glad haha.

2008-05-01 @ 00:04:01
URL: http://missmagzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0