kolla maaaannen, en ny kamera mannen

en rolig grej i min annars så spännande tillvaro är att min kamera har kommit. den kom i förra veckan och jag kan glädja er och mig själv med en massa bilder. kameran är alltid med och jag beställde en exakt likadan som jag hade innan. jag är trygg av mig.

hursomheltst, jag kan verkligen inte uttrycka min lycka över att ha en kamera. den är liksom underbartunderbar och jag uppskattar den mycket mer än vad jag gjorde innan. efter att ha använt min sketna mobilkamera i en alldeles för lång tid  har jag även kommit fram till att jag verkligen inte uppskattar mobilkameran det minsta. så extremt sugig.

nu ska jag spela sims en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0