irmas inflyttningspartaj

söndag:
eller förresten när jag väl sitter här så ka jag lika gärna dra historien om irmas inflyttningsfest som jag var på igår.

nä jag pallar inte. fortsätter senare istället.

idag:
jag var sjukt trött i söndags eftersom jag däckade vid sex på morgonen och gick sedan upp vid tolv för att åka till jönköping igen.

anyways här är lite bilder från festen och jag är inte den som kan välja ut ett par bilder, utan jag lägger upp rätt många. men samtidigt är det här ett PAR bilder med tanke på hur många jag tog. först var vi hos irma och förfestade lite. det var ändå sjukt mycket folk i hennes etta. vi fyra kom sist och nadja slängde sig över bålen, goodie goodie. jag sörplade cider och jag blir alltid extremt skrattig av mig, det går liksom inte att sluta utan det rycker i kinderna så att jag MÅSTE få ut skrattet. ok, änaff om mina drinkvanor, som inte egentligen är några vanor eftersom jag numera festar en gång per termin.

irma var nyklippt, och hon har aldrig haft kortare hår! once you go short you never go long typ, känns som att man kan mynta ett nytt uttryck typ. första gången jag hörde once u go black u never go back var på den gamla goda tiden då ricki lake gick 18.15 på trean. härliga tider och man kände sig alltid så bra efter att showen var slut, långt ifrån alla misslyckade-tankar man kan komma. PEPP på högsta nivå typ. inget kunde mäta sig med ricki på den tiden. allra bäst var i slutet när alla sjöng med i låten GO RICKI, GO RICKI, GO RICKI. aaaw, nostalgi på g här känner jag.

anyways2, vi stannade väl hos irma i typ fyra timmar innan vi drog ut på stan. under dessa fyra timmar hann jag ta del av allas historier, nadjas alkosnack, dinos zezanje, värsta pargullet mellan lana och sassan och nadja och daniel, inte tillsammans allihop allstå, utan varje par var för sig, men även irmas organiserande, hon hade stenkoll på läget, lanas operasång (jag blev tårögd, IGEN. jag måste kolla upp mina tårkanaler, lipar åt minsta lilla grej nuförtiden), eniz snack om den blonda bruden och allmänt snack. superaskul. mot slutet blev det lite panik eftersom vissa skulle med bussen medan jag, nadja, eniz och dino skulle med daniel och bilen in till stan. men något hände med nyckeln, kunde inte låsas, irmas fick springa tillbaka, och jag och dino fick ta bussen. en buss som vi aldrig hittade och en helt fel station som vi sprang till. efter myyyyycket snack på mobilen med diverse människor blev vi till slut hittade och tog sedan en buss och droppade av vid juneporten. därefter gick vi alla in på centrum och shejkade asses. superkul! mer sånt tack.

ok, det var historien om irmas fest. du är bäst pirmic!
113361-1425
jag och min ajniiiiiiiiiz chajniz (hata mig inte eniz haha)
113361-1424
love couple och jag håller ljuset
113361-1423
kajsa och eniz
image1436
irma irma irma!!!
113361-1426
köft is tha shit. jag skulle hoppa på bilden, gick inte så bra
113361-1422
lanic, tadja, pirmush & jag
113361-1431
nämen kääääära elma
113361-1430
min lilla lana och jag
113361-1429
kajas pajas
113361-1428
dino
113361-1427
- låt mig förklara, jag vet vad jag talar om
113361-1432
busssssss
113361-1434
dino och irma inne på centrum
113361-1433
yeeeeah

Kommentarer
Postat av: jag heter nermin

irma gdje sam ja ovdje? rekla si da ces me zvati na inflyttningsPhest.
:(

2008-04-08 @ 00:38:03
Postat av: Sabina

yeah, ja sam iz jajce - pijavica :)
nice photos

2008-04-08 @ 07:34:37
URL: http://sabinaaa.blogg.se
Postat av: jag heter nermin

magda, jeli ono hamdina nadja??

2008-04-08 @ 21:45:59
Postat av: magz

nerko: jeste jeste :D vidi sto smo svi narasli:D

2008-04-08 @ 22:24:33
URL: http://missmagzi.blogg.se
Postat av: a

ma za udavanje sve i jedna!

2008-04-08 @ 22:40:52
Postat av: magz

a: eeh. jelde :D

2008-04-09 @ 00:50:52
URL: http://missmagzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0