hår2

hej en lite update. nicole har duschat och jag har plattat håret och jag måste nog säga att det inte var så pjåkigt. håret ser ungefär nästan likadant ut som det var innan bara att det är tunnare och jag trivs. jag funderar även på att börja spara ut håret för det växer så snabbt, nästan för snabbt för alla mina frisyrer lyckas vara "frisyrer" i knappt en månad sedan är det lite utväxt överallt, så varför liksom inte slå två flugor i samma smäll undrar jag. det är bekvämt med långt hår som man bara kan sätta upp.

okej, en liten bild kanske om jag hittar sladden.

update: nähe det blev ingen bra bild, jag var typ rätt ful. jag tog typ tio kort och inte ett enda bra haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0