ge mig nått nytt nu

de mest fula inläggen jag har skrivit är dom som är superkorta, en mening och punkt. jag spanar rätt mycket efter hur en blogg ser ut, och det är klart ögonen typ våldtas när dom ser inlägg som är en halvmeter i längd, men hellre sånna som är bra och roliga än korta, innehållslösa och tråkiga. i för övrigt så läser jag inte så många ruuuuliga bloggar, jag fastnar inte för modebloggar men kollar gärna igenom elin klings blogg då och då, mest kanske för att hon är så jäkla snygg.

de ändå mest intressanta bloggarna är dom som tillhör människor jag känner. i för övrigt så är många bloggar innehållslösa (:/) eller så har jag bara inte hittat dom bra än. dom är liksom så...torra och tråkiga. ingen uttrycker sig på något sätt, man får inte reda på något om människan bakom bloggen. det är så jäkla kul med människor som man vet har en åsikt om något och kan argumentera för den åsikten. hursomhelst jag har en finne mitt i pannan och ska gå och smeta in den med tandkräm nu.


Kommentarer
Postat av: e

Jag tycker din blogg är intressant även om de är korta inlägg :D

2008-04-09 @ 16:12:30
Postat av: D

önskar att det fanns fler bloggar som din. det är väl såna du själv letar efter också antar jag!

2008-04-09 @ 16:59:16
Postat av: magz

E och D: tack! fan vad övergulliga ni är!
tipsa annars om andra bloggar som är bra så jag kan hänga med i svängarna :D

2008-04-09 @ 20:43:17
URL: http://missmagzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0