freeze the moment, its never been better

jag satt precis och kollade på de nya hills-avsnitten. om man nu ska försöka se det ur ett user & gratification approach så kan man säga att jag får ett utbyte i form av flykt från vardagen när jag kollar på den serien. det uppskattas.

jag tycker inte om spencer. ibland påminner han mig väldigt mycket om en annan person. det är synd om heidi som inte ser allt det.

det regnade hela dagen idag. när klockan var 20 hade jag varit vaken i två timmar. jag uppskattar verkligen att mina föräldrar inte undrar för mycket, inte ställer krav på när jag bör sova och när jag bör vakna. jag har inte ritkigt pratat med dom alls den här veckan, och inte heller med min bror trots att vi är en familj som älskar sina egna röster, förutom deno då.

imorgon hoppas jag att det inte regnar i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0