djes, shima?

är detta inte typiskt, bloggen funkar inte nu, nu när jag ska posta detta inlägg.

vad mysigt det är nu. jag sitter här och riktigt myser medan jag skriver. alla sover, musiken är på, jag är halvsömnig men sådär härlig av mig.

medan jag tvättade håret idag över badkaret funderade jag över varför jag egentligen hellre tycker om tvätta håret så som jag gör, allstå över badkaret, hellre än att stå och duscha, och det simpla svaret är att jag känner mig så bortskämd, som att jag är hos frissan som tvättar mitt hår. det är liksom samma känsla eftersom jag bara fokuserar mig på håret just då. vettifan varför jag skulle skriva det, känner att jag ändå inte kan riktigt förklara det, men det kändes liksom viktigt att bara säga det.

det verkar dessutom som att det blir halle och kemo konsert på lördag. wihu. ser framemot det lite faktiskt, mest för att träffa halid. haha, njääääää inte riktigt, mest för att träffa människor.

så då ses vi där? vavavavava?


Kommentarer
Postat av: Amila

yeah see you there :) vi kan ha bloggträff där, många som dyker upp ju :D hehehe.

2008-04-11 @ 09:07:55
URL: http://alima.blogg.se
Postat av: magz

a vad kul :D då får man ju träffa alla live också :D

2008-04-11 @ 12:52:56
URL: http://missmagzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0