trångt i min lilla sko

ja hörrni kära och okära läsare, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
vad ska man säga om dagen då? den har varit bra, jag har suttit med min tenta, på facebook, novaraja och skype. det tar tid att vara en modern människa.

samtidigt har jag upptäckt att jag kan surfa trådlöst i hela huset. tidigare har jag alltid "snyltat på dumma jävlar som inte kan det här med internet", men har nu alltså kommit fram till att min far och hela mitt hushåll är en av dessa jävlar.
är det någon som vet hur man "begränsar" eller vad det nu är man gör för att inga andra ska kunna surfa runt på vårt internet? något datasnille får jättegärna höra av sig.

och så sitter jag här i mina nya ballerinor och försöker gå in i dom. för ni vet väl att det räcker egentligen med att sitta i dom ett par timmar varje dag så är dom nästan som ingådda (känns som ett främmande ord)?

ok. nu ska jag fortsätta slösurfa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0