telefonterror

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger som det numret som står här:

17. ajdin
40. beba
37. atif
36. mamma
48. dunja bomba
35. annika
24. adisa
66. adnan
72. kuna
21. seno
Har du pussat nummer 72 (kuna)?
bara kindpussat

Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36 (mamma)?
hm det finns väldigt många, men ett av de verkligen starkaste är när jag flyttade hemifrån och både mamma och pappa ställde upp så mycket att jag inte trodde att det var möjligt för föräldrar att göra så. fast det är nästan ett sorgligt minne men ändå.

När ska du träffa nummer 48 (dunja)?
nästa sommar i sarajevo.

Vad var ditt första intryck av nummer 35 (annika)?
att hon var väldigt huslig av sig. haha.

Hur träffade du nummer 17 (ajdin)?
haha det är en lång historia. det hela började med att irma hördes mycket med mirza, och sedan på någon folklortävling i GBG för typ tre år sen träffade jag och irma mirza och mirzas kompis ajdin. efter det hördes vi hur mycket som helst över kafic, msn och telefon och efter ett halvårbeslöt vi oss för att fira nyår tillsammans i mullsjö. haha.

Gillar du nummer 21 (seno)?
ouh tough question. undrar vad seno säger här? det är klart att jag tycker om seno. efter det som hände nyåret -03 (eller vad det -04?) kommer seno att för alltid vara min lilla seno. det är ett mycket kärt hatkärlek-förhållande han och jag har.

Har du träffat nummer 40 (beba) den senaste månaden?
nä, det är lite svårt att göra det när han befinner sig i bosnien. 

När såg du nummer 72 (kuna) sist?
det var i somras, min nästsista dag i jajce.

Har du varit i nummer 66 (adnan) hus?
jepp. vi hängde rätt mycket hos honom i somras, typ varje kväll innan man skulle ut.

När är nästa gång du ska träffa nummer 24 (adisa)?
ja det blir ju lite krångligare nu eftersom hon har flyttat från lund. men nån gång lär hon väl komma tillbaka haha.

Är du nära vän med nummer 37 (atif)?

nä inte nära, men vi hörs ju. vi var rätt bra vänner innan, av naturliga orsaker är det inte så längre.

Har du gått på bio med nummer 40 (beba)?
haha nä.

Skulle du kunna gå ut med nummer 17 (ajdin)?
ja det är väl klart.

Känner du nummer 48 (dunja)?
så många gånger som jag har pratat med henne så kan man väl säga att jag känner henne. sedan finns det alltid nya sidor man upptäcker hos människor.

Skulle du kunna ge nummer 21 (seno) en kram?
jamen det är väl klart. min lillagulleseno som alltid tjurar på mig.

Hur är vänskapen mellan nummer 36 (mamma) och 54 (olduz)?
det finns ingen vänskap här.

Hur länge har du känt nummer 35 (annika)?
tidigare har annika varit en bekant som jag har känt typ alltid, men de senaste två åren så har hon blivit mer än så. vi har bott ett helt år tillsammans och hon är mer som en äldre syrra för mig nu.

Har nummer 17 ett förhållande (ajdin)?
näpp.

Har du velat slå 66 (adnan) i ansiktet?
nej haha. det hade ju varit lite att ta i.

Hur träffade du nummer 24 (adisa)?
först hittade hon mig på novaraja och sedan träffades vi på herkan. till slut blev hon min granne.


Kommentarer
Postat av: alexandra

hihi kul ^^

2007-09-09 @ 01:43:23
URL: http://Aliza.webblogg.se
Postat av: alexandra

^^

2007-09-09 @ 01:55:16
URL: http://Aliza.webblogg.se
Postat av: Sandra

Tack för att du rätta mej. Fast jag går engelska klass märker jag inte sånna fel på natten. Tur att någon är mer uppmärksam än en annan

2007-09-09 @ 02:50:01
URL: http://fashionbysandra.webblogg.se
Postat av: seno

I hate haters.

2007-09-09 @ 11:54:16
Postat av: Sign. Anz

hahaha vad rolig du är lilla syrran! :P Du vet att jag tar hand om dig =)
(en liten sak bara.. kan du ta bort mitt efternamn i listan hehe)

2007-09-09 @ 20:05:14
URL: http://dissadnr1.blogg.se
Postat av: Adisa

ahahahaah nummer 24 var väl ändå bäst :P
ska sno denna lista

2007-09-11 @ 02:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0