spice och bsb

mina favvotjejgrupper har alltid varit spice girls, all saints och sugababes. jag kan alltid lyssna på dom och sjunga med.

bland snubbsgrupperna har det varit BSB, men aldrig westlife, för dom kom så tätt inpå allting. nä inte alls bra. dessutom störde jag mig skitmycket på snubbarna i westlife, jag tyckte att varenda en var så ful, det var något fult i deras ansikten, jag vet inte ens vad. det bara var liksom.
jag vet inte. men det var härliga tider.
image814
jag hade EXAKT en sådan här plansch, som kom säkert från OKEJ-tidningen.

image815

ja allstå, ja, dom här hatade jag verkligen. det var inte bara det att jag störde mig och så var det över, utan jag STÖRDE mig fruktansvärt på dom. kolla på alla. han till vänster tex. jag kommer ihåg att jag störde mig på hans tänder, han ovanför störde jag mig på för att han var SÅ FUL, och så skitlik den alltid så fule ronan keating. så kan vi ta han jämte honom, han med brunt hår, jag minns att jag störde mig på hans fetingläppar, och han längst till höger var liksom bara allmänt blek och ful. den enda som jag gillade är han som är i mitten, bara för att han såg så tjejig ut och inte lika ful som de övriga. ni hör hur sjukt det låter, men jag irriterade mig på dom. tur att dom inte finns längre.

ok. det här blev ett megainlägg. men jag kom på att han (längst till höger), honom hatade jag mest för att han såg så jävla FUL ut (jag överdriver verkligen inte mina känslor), det är inte bara utseendet, utan hela han. och sedan när jag fick reda på, för något år sedan, att han hade lämnat sin fru och två barn för en annan tjej, då hatade jag honom ännu mer.

Kommentarer
Postat av: nicole

Mmm det är nåt visst me BSB, dom kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat. Särskilt Kevin. Hna är råsnygg.

2007-09-12 @ 11:54:37
Postat av: magz

hehe. kevin var het. men det var nåt special med nick också.

2007-09-14 @ 00:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0