snart är jag slut

image813
det är allstå så här jag ser ut precis nu. i vårt datarum där jag snyltar på internet och tillbringar mina nätter.

jag ser helt knäckt ut. stackars mig. jag tycker verkligen synd om mig i detta ögonblick. man kan verkligen se tentaångesten spegla sig i ögonen. en känsla av tomhet, hjälplöshet och självömkan finns i detta huvud ni ser framför er. förlåt för att jag skrämmer er så här sent på natten, hoppas ni ändå kan somna, och förlåt för att jag väcker er på ett så här burdust sätt, ni som läser detta på morgonen.

jag känner mig så sårbar utan maskara och rouge. och ser ni att mitt ena ögonbryn spelar mig ett spratt och vägrar ligga där den ska.

dessutom sitter jag och lyssnar på tarkan och en massa arabmusik, som jag har för mycket av.

Kommentarer
Postat av: amanda

men fy vad deppig du ser ut magda! sån är man inte van att se dig! puss

2007-09-11 @ 06:28:22
Postat av: Anonym

Bice bolje..neMere gore! :)

2007-09-11 @ 12:07:52
Postat av: magz

mands:haha ja det var nog en av mina deppigaste faser. fy för skolan.
nerko/ado: haha i knooooow. det gäller att kämpa, jelde? fast jag är lat hihi

2007-09-11 @ 17:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0