min fina pyjamas

image824
här är dom där skorna som behövde bli ingådda. nu har jag haft på mig dom ett par timmar och dom har töjts ut faktiskt. imorgon ska jag töja ut dom med tjocka strumpor på fötterna. och på tal om fötter och ben, på mig har jag en pyjamas som jag fick i nyårspresent av mamma när jag gick sjuan. det är typ hm (jag hatar snabbräkning eller vad fasen det heter), men det är väl fem år sedan eller nått.

min allra käraste pyjamas, och nu många år senare hänger den fortfarande med. den har blivit sydd ett antal gånger, och är det inte typiskt att pyjamasar alltid går sönder mellan benen?

nu när jag funderar på det, så kan jag inte minnas när jag köpte pyjamas sist. jag vet inte varför jag är så slarvig med det. det är bara när jag får en pyjamas i present som jag uppdaterar min sovgarderob.

jag antar att intresseklubben antecknar nu.

Kommentarer
Postat av: Herbert

gillar dina tapeter...rosor vinner allt.

2007-09-18 @ 04:13:31
URL: http://herbertnordlund.blogg.se
Postat av: A

5 år? Det är bra Magda, mattesnille.

2007-09-18 @ 14:16:48
Postat av: magz

mm men käre A. du som är sånt mattesnille, hur mng år sedan är det då?

2007-09-18 @ 21:50:27
Postat av: A

hahahahhahaha, bas si simpaticna

2007-09-18 @ 21:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0