kmäääääää

just nu sitter jag här i min ensamhet och skriker olämpliga ord och svordomar. och det är tur att det inte är någon hemma annars hade jag åkt på en snyting om någon hade hört mig.

för det första, våran internet är störd. den är helt igenom störd. den fungerar inte som den ska, så när telefonen ringer så tjuter det oavbrutet i telefonen, MEN, det är inte det värsta. det värsta är att hela internetanslutningen rubbas VARJE gång.

så man kan väl säga att jag förbannar Bell varenda gång telefonen ringer och samtalet inte är till mig.

sedan är det så också att alla mina hörlursladdar går sönder, antagligen för att jag snörar den runt hela mptrespelaren. jag vet inte hur många nya sladdar jag har slängt mina sparade pengar på bara det senaste året.

DÄRFÖR är jag sur. så sur att jag shdfshdföhsdfö.

Kommentarer
Postat av: nicole

Kom ihåg va vi lärde oss igår. Man ska lägga energin på vettiga saker som är värda att irritera sig på. Typ som att Frankan har äcklig andedräkt, där min vän har vi viktiga funderingar :D puuuuss

2007-09-04 @ 19:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0