godnatt

saken är den att om jag går och lägger mig nu i min säng så kommer jag inte vakna tidigast 14.00 imorgon. därför ska jag gå och lägga mig i soffan nu, så jag inte kan sova lika länge som jag skulle ha sovit i min säng.

men mamma och pappa kommer ju gå upp och jobba och då vet jag, för det har hänt så många gånger tidigare, att min mamma väcker mig och säger åt mig att gå och lägga mig i sängen. och eftersom man som nyvaken inte styrs av sin egen vilja så gör man som man blir tillsagd.

så för att inte riskera något imorgon så ska jag skriva en lapp där jag ber dom lämna mig i fred.

Kommentarer
Postat av: nicole

ja du kära vän, verkar som om du haft en händelsrik natt me en jävla massa bloggande. Gött å vakna till på morgonen å läsa. Nice. puss!

2007-09-12 @ 11:50:15
Postat av: nicole

Hey igen, jag såg att du hade lämnat kommentar ang min kontaktannons. Jag dejtar gärna tjejer, tror dom är vettigare än snubbsen. Hhaha. Ska vi gå på dejt då? Va sägs som torsdakväll? Du å ja på Ariman me en jaffa å två sugrör?

2007-09-12 @ 11:53:25
Postat av: nicole

Ja men seriöst. Jag tyckte väl att jag skymta pannan me men va inte 100 på det. Men va fan han gick ju vidare isf! Herregud. Då kan man alltså se Pannan i Idol. Det ballt isf.

2007-09-12 @ 17:57:47
Postat av: Sign. Anz

Bruden!! om du skrev lika mycket på tentan som bloggen så skulle du:
-få MVG
-hinna ner till Lund
-varit färdig för länge sen!
ta dig i kragen och skriv färdigt.. för det är paaaarty på fredag!

2007-09-13 @ 10:23:53
URL: http://dissadnr1.blogg.se
Postat av: magz

jag vet jag är skitsugig ibland. men som mia törnblom sa hur ska man ta sig i kragen när man inte har någon krage att ta sig i? jag kör tubtoppar, skjortor är ute!

2007-09-14 @ 00:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0