en till jävla snyfthistoria

ja just det, glömde ju att nämna mitt fetingproblem, och det är ju det att jag MÅSTE verkligen klara den här skittentan annars kan jag säga ajöss till CSN (jag & n klarade ju inte C-uppsatsen, vilka losers ni är tänker väl ni, och vi är väl det, men Helena is still a tyrann) och hej till slit och arbete på Malta. fyfasen. jag vill ju kunna glida på csn och inte behöva slita.

så därför, är det ytterst viktigt att jag gör den här skittentan.

tentan ska rättas i början av oktober, såvida jag inte på något sätt lyckas övertala läraren till att rätta den tidigare dvs så fort jag har lämnat in den.
det är meningen att jag ska lämna in den här veckan, sen kommer inte jag att hinna göra den.

jag tycker att jag är, ur mina ögon sett, en jäkligt lyckad människa. jag har aldrig behövt slita arslet av mig för något. allt bara händer och fixar sig, kanske för att alltid alla andra fixar det åt mig, kanske. men jag tror inte det. det mesta brukar bara hända på något konstigt sätt.
eller så är det för att jag inte har för höga förväntningar på saker och ting, så oavsett hur det löser sig så brukar det funka för mig, jag är nöjd.

men det här jävla tentan. den får mig att känna mig misslyckad och fet.

Kommentarer
Postat av: jag heter nermin


akta dig bara, csn är inte så kul när man ska betala tillbaka...jag lovar magz!
/en som hatar csn just nu haha

2007-09-10 @ 21:08:18
Postat av: magz

haha. ja men duuu, du tjänar ju fetinglön då har man råd :D
fast jag hatar också csn. och deras otrevliga tanter.

2007-09-11 @ 01:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0