en sista puss

nu är jag på plats i lund hos nicole. vi har packat, städat och är nu skittrötta.

det har hänt mycket idag. pappa och mamma sjut så sade mig till lund, med mig hade jag FET packning. 
vi var och käkade och sedan kom ajdin. tillsammas stack vi sedan till nicole för att sedan käka på donken.

allstå lång historia. men kan sammanfattas så här: sedan kom sinan och skjutsade hem oss och så satt vi hos nicole. annika, emelie och mats kom också och tittade på tv medan vi två packade.

och sedan (känns som att jag bara skriver "och sedan") hände ett mirakel. jag gick från att ha två feta väskor till en fet väska! kan ni fatta? jag tror inte att jag kan det faktiskt. men alla pushade mig, mest annika och mats. så man kan säga att jag lyckades tack vare dem.

nu har vi ingen ork kvar. jag är skittrött. jag är helt slut. imorgon åker vi. som tur är så skjutsar sinan oss, så vi slipper bära väskorna själva haha.

ok. imorgon åker vi allstå till kastrup, sedan mellanlandar vi i rom, och kommer sedan att vänta fyra timmar innan vi tar flyget till malta.

vi r trötta, men imorrn är vi pepp.

Kommentarer
Postat av: Sign. Anz

SRETAN PUT!!!
KRAMISAR & PUSSAR!!!

2007-09-25 @ 08:07:41
URL: http://dissadnr1.blogg.se
Postat av: Anonym

Magziiiiii. Lyckos dig så får komma härifrån! ha det så kewl =D sretan put! puss

2007-09-28 @ 11:12:39
URL: http://LuDaa.blogg.se
Postat av: magz

taaaaack snyggingar!

2007-09-29 @ 19:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0