del 2

äh vi fortsätter med mitt förflutna. jag hittade andra gamla bilder.

113361-840
Här är vï någonstans i Kroatien igen. mycket trevligt. Deno tar kortet, och det blev ett rätt ok kort, alla huvuden var på plats. och här ser ni även min berömda peace-pose, den har hängt med ett tag nu och syns nästan på varenda partybild.
113361-839
deno kör värsta posen, ett fröken-sverige smile, jag är mer lugn. vi hade precis käkat på donken i tyskland.
113361-837
ännu en semesterbild, den här gången från Neum i Bosnien där vi badade. det här var året innan kriget bröt ut, och bilderna ser skititga ut, men det är bara för att vi grävde fram dom här bilderna ur vårt nerbombade hus. och om det är något jag sörjer så är det fotografier. det är nog därför jag är helt nojjig idag och framkallar nästan alla kort bara för att det inte ska försvinna från datorn på något sätt.

113361-833
yeah. en beachbild (jag har insett först nu att de flesta bilder är från stranden). jag och min kära och tunna bror. jag ser ut som värsta fettot jämte min pinnsamala brorsa. var alla barn så här tunna? jag minns inte att jag har varit så här smal när jag var i hans ålder. lite anno-varning över honom.
113361-827
oo yeah. här på bilden ser ni Ljiljana och hennes lille Drazen som vi badar. vi hade lyckats dra oss ut ur kriget och hamnade i Koprivnica och hade ett helvete där, tills mamma av en slump lärde känna Ljilja och vi fick bo med henne och drazen i ett halvår. vår underbaraste ljilja som räddade oss tre.
hursomhelst, deno är världens sötaste på den här bilden, nästan så att man vill käka upp han. jag, däremot ser ut som en nerknarkad vampyr.113361-835
min morfar är ett stort fan av svartvita fotografier, det är därför de flesta kort är svartvita, pga av att han har framkallat dem. men här är jag och mormor i alla fall. mormor ser glad och stolt ut, medan jag ser nästan ond ut. dessutom är det här ett unikt kort eftersom jag på bilden har intagit min stirrblick. stirrblicken har även hängt med i alla dessa år och är numera lite utvecklad, eftersom jag i samband med stirrblicken även brukar smågapa. men detta lär ni aldrig få se på kort.

Kommentarer
Postat av: Ivana

Du har åtminstone några bilder.. Vi lyckades inte få ut några. :(

2007-09-21 @ 10:33:09
Postat av: magz

fasen vad tråkigt. vi har inte heller så många, men vissa lyckades vi hitta :)

2007-09-21 @ 17:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0