dagens första

i fredags var jag och min bror och shoppade. det gick bra. jag underhöll honom tillräckligt bra eftersom han inte en enda gång sa att han ville åka hem. bra jobbat.
vi var i affärer hela dagen, stan och A6, och sedan överraskade jag honom med ett biobesök. så vi gick och såg Shrek 3. haha. den var skitrolig. nästan bättre än ettan och tvåan.

men när vi var inne på kicks och jag spanade på tvålar så var det en exotisk tvål i en liten kartonförpackning. på omslaget var det olika exotiska frukter, sånna skumma grejer. den jag spanade in på var det en dragon fruit som prydde "omslaget", och jag pekar på den och säger  -jag har ätit det här

och deno är tittar på mig som om jag vore en idiot och säger - men Magda det är ju en tvål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0