vip-klubben

jag har hittat en ny favoritparfym. den är så god, så jag vill verkligen inte säga vad det är för någon. det är bara JAG som ska lukta den, inte någon annan.

det mest irriterande är när man känner en parfym på femtio människor. som den perioden då ALLA brudar körde på Light Blue. snacka om originalitet. det var någon slags inneparfym. det bästa är ju när man luktar som ingen annan. jag tycker verkligen inte om att avslöja mina parfymer.

jag tjatade lite för mina föräldrar om att jag är helt kär i denna skapelse, och då erbjöd dom sig att sponsra mig i mitt parfymköpande. härligt. sånna föräldrar tycker vi om.

image998
hej älskling, jag längtar tills du blir min, och bara min!

Kommentarer
Postat av: emina

hehhe
ee ja znam koji je miris heheh
Ultraviolet Woman, EdP 50ml

Modehus/Märke - Paco Rabanne

puss puss..znma i tebe nekad smo se druzile..kad sam zivila gore..

2007-10-31 @ 21:53:54
Postat av: emina

hehhe
ee ja znam koji je miris heheh
Ultraviolet Woman, EdP 50ml

Modehus/Märke - Paco Rabanne

puss puss..znma i tebe nekad smo se druzile..kad sam zivila gore..

2007-10-31 @ 21:54:12
Postat av: magz

ouuuuuh....inte avslöja. hoppas ingen läser din kommentar nu haha.

2007-11-01 @ 00:10:53
Postat av: sanjo

ja evo vec kupio!

2007-11-01 @ 00:46:39
Postat av: emina

ma nece valjda ja sma ti sada usarajevu tvoj stari je mojima crto ak oje on sahin slike neke...kramis i nadam se da ti je fino dole..

2007-11-01 @ 23:46:15
Postat av: magz

sanjo: haha. köp den till mig då :D

emina: u sarajevu? hm, emina iz vmo jel tako? jepp, to je moj tata :)

2007-11-02 @ 02:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0