sunday morning

jag har en snubbe i min klass som har addat mig på msn. förra veckan sa han att han skulle vilja ta kort på mig (han jobbar som fotograf). han fick det att låta som att jag skulle känna mig hedrad. så jag kände mig tvungen att spana in hans hemsida med brudar som han hade tagit kort på. och dom var inte snygga. bruttsen allstå. det var en sån b-känsla över allt. dom hade 90-tals poser, låg på bänken och höll en blomma i handen.

näru seru.

och idag på msn kallade han mig naughty girl.

jag vet inte om det bara är jag som tycker att det är lite olustigt att bli kallad för naughty girl av snubbar, speciellt eftersom jag inte alls är naughty eller strålar ut några naughtyvibbar.


Kommentarer
Postat av: nicole heter jag

eeeeeeuhhhhhhhhh. Du har fått Robban på halsen. Bra jobbat. Du kanske kan få sova i hans gfettvalkar å värma dig när dte blir kyligare här på Malta.

2007-10-30 @ 22:40:43
URL: http://malta.webblogg.se
Postat av: magz

ja hanss fettdepåer är imponerande. han kanske kan komma hit och alstra lite värme så slipper vi använda den där gasgrejen.

2007-10-30 @ 22:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0