ridån går ner

internet funkar inte här i huset, igen. surprise surprise. jag har nog slutat att förvånas, så nu hänger jag på simons igen. och simons är SLÖ, det tar en evighet att ladda en sida och msn ska vi inte ens tala om.

så nu sitter jag här och funderar på om jag ska gå och lägga mig eller inte. jag ser inte framemot kvällens sömn faktiskt eftersom jag har lockat håret. eller det lockas fortfarande, fast på det traditionella sättet, ni vet papiljotter . fast det är inte ens papiljotter utan vanliga gummisnoddar som jag har tvinnat håret kring. och jag lovar det är det aboslut bästa sättet att locka sitt hår på. jag väntar mig ett afrokrull imorgon och jag kommer att ha det. fast man får ju offra en god natts sömn för det är skitobekvämt att sova.

nu pallar jag inte mer med den här uppkopplingen allstå.

god natt kära människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0