partyt igår

allstå det här är nästan på gränsen till bildblogg och det är ju inte meningen. jag tror att jag skriver bättre än vad jag blir på bild. men eftersom jag knappt har tid till att skriva så bloggar jag upp lite bilder. se det som något tillfälligt för när jag väl får ett grepp om vardagen så kommer den här bloggen att nästan bara vara skrift. jeah.

igår var vi i paceville och festade med andra erasmusstudenter, eller bytisar, det är lättare att säga och skriva. här finns det en huvudgata typ, som är ritkigt trång och där det bara är partyställen på båda sidorna om den här trappan, eftersom det är en trappa man går uppför och så väljer man vilket ställe man ska festa på.

jag fattar fan inte hur dom här människorna här pallar med det här partylivet. man måste nästan vara född och uppfostarad till ett partyanimal om man ska vara som dom här människorna här.
113361-874
det blev rätt vilt inne på footloose. snubbarna strippade och sedan dansades det på bardiskarna. mycket härligt.
113361-880
jag ser lite purken ut.
113361-873
benjamin och nicole. han är tydligen en rätt välkänd konstnär.
113361-875
svartvit pose

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0